16 сiчня 2018
На головну Відгуки про роботу центрів зайнятості (анкета) Що нового? Карта сайту Державна служба зайнятості Ти маєш знати більше!
Веб-сайти РегЦЗ
Пошук
по цьому порталу
по мережі сайтів
Розширений пошук




Головна » Послуги населенню » Вибір професії

Вибір професії - задача з багатьма невідомими: олександрійські школярі навчались обирати ідеальну професію
 
18.12.2017  |  О. Клочко, провідний фахівець з профорієнтації відділу активної підтримки безробітних Олександрійського міськрайонного центру зайнятості версія для друку
Вибір професії - задача з багатьма невідомими: олександрійські школярі навчались обирати ідеальну професію

З різних історичних пам'яток відомо, що процес фор­мування суспільних відносин супроводжував­ся розвитком ремесел, занять, появою різних професій. Відповідно, виникали і проблеми з їхнім вибором, перші прояви невідповідності професії тощо. Дуже давно люди збагнули: справжню насолоду приносить лише та праця, яка обирається за власним бажанням, відповідно до інтересів, покликання, здібностей особистості.

Днями, на базі Олександрійського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів № 19» спільно з Олександрійським міськрайонним центром зайнятості, відбувся відкритий урок з основ здоров’я на тему «Вибір професії – задача з багатьма невідомими». Мета заходу – допомогти школярам у виборі професії.

Неля Овчаренко, директор навчального закладу та вчитель з основ здоров’я, розпочала урок з експрес-тестування, яким було визначено, наскільки готові діти до вибору професії. Потім за допомогою «Мозкового штурму» учні добирали асоціації до поняття «професія» та співставляли його з поняттям «спеціальність». Під час уроку школярів також було ознайомлено з формулою вибору професії і помилками, які можуть бути допущені в процесі самовизначення.

У ході заняття, разом з фахівцем міськрайонного центру зайнятості було проведено профорієнтаційну гру «Ринок праці», мета якої – інформування про ринок праці та актуальні професії. На першому етапі діти обрали майбутню професію та визначили 5 матеріальних потреб, які необхідно задовольнити. На другому етапі гри учням було надано по 5 скріпок – уявні гроші, за допомогою яких вони повинні задовольнити потреби, і разом з цим, надати свої товари чи послуги. «Спеціаліст» міг самостійно визначати ціну своїх послуг, а «клієнт» мав право торгуватися. Наприкінці гри було з’ясовано, що у презентації послуг школярам допомагали знання щодо професій, за допомогою яких вони змогли її вдало представити та заробити «гроші». Ті учні, чиї товари або послуги були затребувані, переконались у своїх знаннях, а ті, чиї послуги не користувалися попитом – були розгублені та хотіли змінити обрану професію.

Наприкінці заходу всі присутні погодилися з важливістю уроків даного спрямування та впевнені, що отримані знання неодмінно допоможуть школярам професійно визначитися,  адже як говорив К. Д. Ушинський «Вдало обери професію, вклади в неї свою душу, тоді щастя саме тебе відшукає».