23 жовтня 2017
На головну Відгуки про роботу центрів зайнятості (анкета) Що нового? Карта сайту Державна служба зайнятості Ти маєш знати більше!
Веб-сайти РегЦЗ
Пошук
по цьому порталу
по мережі сайтів
Розширений пошук




Головна » Обласна служба зайнятості » Діяльність обласного центру зайнятості

Шановні відвідувачі!
 
27.01.2014  |  Відділ організаційної та інформаційної роботи обласного центру зайнятості версія для друку
Шановні відвідувачі!

У Кіровоградському обласному центрі зайнятості діє Громадська приймальна, де ви можете оперативно отримати професійні консультації із законодавчих та інших питань, пов'язаних з працевлаштуванням.

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ГРОМАДСЬКУ ПРИЙМАЛЬНЮ КІРОВОГРАДСЬКОГО ОБЛАСНОГО ЦЕНТРУ ЗАЙНЯТОСТІ –

РОБОЧОГО ОРГАНУ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ ЗАГАЛЬНООБОВ’ЯЗКОВОГО ДЕРЖАВНОГО СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ НА ВИПАДОК БЕЗРОБІТТЯ

1. Загальні положення

1.1. Громадська приймальня Кіровоградського обласного центру зайнятості – робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття (далі Громадська приймальня) створена з метою виконання наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 14.05.2005 р. № 168 «Про створення належних умов для обслуговування громадян на підприємствах, в установах та організаціях сфери управління Міністерства праці та соціальної політики України» та вивчення громадської думки, проведення аналізу отриманих результатів за зверненнями громадян, напрацювання ефективних шляхів вирішення проблем зайнятості, які порушують заявники у своїх зверненнях до обласної служби зайнятості.

1.2. Громадська приймальня утворюється за наказом директора обласного центру зайнятості.

1.3. Громадська приймальня проводить роботу з метою забезпечення прозорості й доступності інформації про діяльність обласної служби зайнятості та надає консультації й роз'яснення стосовно питань зайнятості населення, ринку праці та діяльності державної служби зайнятості.

1.4. У своїй діяльності Громадська приймальня керується Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 14.05.2005 р. № 168 «Про створення належних умов для обслуговування громадян на підприємствах, в установах та організаціях сфери управління Міністерства праці та соціальної політики України», Положенням про порядок роботи із зверненнями громадян та організації особистого прийому громадян робочими органами виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.

2. Організація роботи

2.1. Роботу Громадської приймальні організовує та контролює відділ організаційної роботи та взаємодії з соціальними партнерами й громадськістю обласного центру зайнятості.

Прийом громадян проводиться у кабінеті №104 по вул. Л. Куценка, 12, тел.22-64-15.

2.2. Графік роботи приймальні (додаток 1) та Положення про Громадську приймальню вивішуються на інформаційному стенді в обласному центрі зайнятості.

2.3. Реєстрація обліку прийому громадян здійснюється за допомогою журнальної форми реєстрації (додаток 2).

2.4. Питання, з якими звертаються громадяни, по змозі, розв'язуються під час приймання у день їх звернення з урахуванням часу роботи приймальні.

2.5. Несвоєчасний початок прийому громадян та його припинення раніше встановленого часу без поважних причин неприпустимі.

2.6. Для забезпечення роботи Громадської приймальні директор обласного центру зайнятості за поданням відділу організаційної роботи та взаємодії з соціальними партнерами й громадськістю визначає порядок чергування працівників центру.

До роботи в приймальні можуть залучатися на громадських засадах фахівці системи соціального захисту, а також органів виконавчої влади, за їх згодою.

2.7. Особа має право на оскарження дій працівника, який чергує у Громадській приймальні, у директора обласного центру зайнятості. Директор розглядає скаргу на дії працівника приймальні та вживає відповідних заходів до усунення порушень.

 

3. Права й обов'язки працівників, які чергують у Громадській приймальні

3.1. Для реалізації своїх завдань працівники, які чергують у Громадській приймальні, мають право:

- одержувати від структурних підрозділів обласної служби зайнятості інформацію або відповідні документи, необхідні для виконання завдань Громадської приймальні;

- надсилати запити до державних органів, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо інформації, яка необхідна для вирішення питань, які порушені у зверненнях громадян;

- залучати у встановленому порядку начальників та спеціалістів відділів обласного центру зайнятості для надання консультативної або будь-якої іншої необхідної допомоги для проведення особистого прийому громадян, які звернулися до Громадської приймальні;

- одержувати від начальників та спеціалістів відділів обласного центру зайнятості, структурних підрозділів обласної служби зайнятості інформацію щодо стану виконання звернень громадян, які звернулися до Громадської приймальні;

- вносити керівництву, в установленому порядку, пропозиції щодо удосконалення роботи зі зверненнями громадян в обласному центрі зайнятості;

- аргументовано відмовитись від надання допомоги, по яку звертається особа, якщо під час розгляду порушених нею питань, об'єктивно усвідомлює свою некомпетентність у наданні даного виду допомоги або якщо особа звертається з питанням, яке не належить до компетенції служби зайнятості.

3.2. Працівники, які чергують у Громадській приймальні, зобов'язані:

-         здійснювати приймання громадян у приміщенні, визначеним директором обласного центру зайнятості згідно із затвердженим графіком роботи;

-         вести журнал реєстрації звернень громадян;

-         дотримуватись Конституції України та інших актів законодавства, зокрема законодавства про звернення громадян;

-         не допускати порушень прав і свобод громадян;

-         приймати громадянина та розглядати порушені ним питання;

-         консультувати особу про всі можливі шляхи врегулювання спору чи розв'язання питання;

-         дотримуватись етичних норм, бути коректним і ввічливим у спілкуванні з особою, що звертається;

-         пояснювати особі причини неможливості вирішення питання відразу, під час прийому; у разі потреби додаткового вивчення порушеного питання установлювати строк і порядок розгляду його звернення;

-          повідомляти керівників відповідних установ, підприємств та організацій, за погодженням з директором обласного центру зайнятості, у разі отримання конкретних даних про порушення прав та законних інтересів особи, вимог чинного законодавства за встановленою формою (додаток 3);

-         не розголошувати конфіденційну інформацію про осіб, що стала їм відома під час надання правової допомоги.

 

3.3. Працівники, які чергують у Громадській приймальні, згідно із законодавством відповідальні:

-          за якість та повноту наданої інформації, допомоги;

-          за схоронність документів, які стосуються діяльності приймальні.

 

Шановні відвідувачі!

 

До вашої уваги - графік роботи Громадської приймальні Кіровоградського обласного центру зайнятості. Прийом громадян з питань, що входять до компетенції служби зайнятості, проводиться щоденно: понеділок-четвер з 08.00 до 17.00, п’ятниця – з 08.00 до 15.45, перерва з 12.00 до 12.45.

Адреса Громадської приймальні Кіровоградського обласного центру зайнятості: вул. Л. Куценка,12, каб.104, м.Кропивницький, 25015, телефон 0(522) 22-64-15.

Громадські приймальні також діють в міськрайонних та районних центрах зайнятості області.