22 сiчня 2018
На головну Що нового? Карта сайту Державна служба зайнятості Робота в Україні Відгук про роботу центру зайнятості (анкета)  
Веб-сайти РегЦЗ
Пошук
по цьому порталу
по мережі сайтів
Розширений пошук



Головна » Прес-центр » Новини

У Службі зайнятості запрацювала "гаряча лінія" 0 800 50 99 66
 
14.12.2017  |  Державна служба зайнятості (Центральний апарат) версія для друку
У Службі зайнятості запрацювала "гаряча лінія" 0 800 50 99 66

Сьогодні, 14 грудня, в Україні розпочала роботу «гаряча лінія» Державної служби зайнятості. Набравши безкоштовний номер 0 800 50 99 66, будь-хто може отримати інформацію з питань реєстрації в центрах зайнятості, надання послуг працедавцям або інші консультації.

Про це під час офіційного відкриття повідомила заступник Голови Державної служби зайнятості (Центрального апарату) Юлія Жовтяк.

«До сьогодні у кожній області працювали відповідні місцеві телефони «гарячих ліній». Проте була відсутня єдина централізована служба, яка б надавала інформаційно-консультаційні послуги. Відтепер це – єдиний простий та безкоштовний номер, за яким можна зателефонувати і отримати відповіді на питання, що хвилюють. Ми почуємо кожного, адже служба зайнятості з дня у день поліпшує якість надання населенню послуг, які стають більш доступними», – зазначила Ю. Жовтяк.

За її словами, Служба зайнятості – це сервісна установа, яка щорічно надає послуги з працевлаштування для майже півтора мільйона людей, щодня забезпечуючи роботою понад 3000 українців. «Гаряча лінія» має зробити звернення до служби зайнятості більш простим і зрозумілим.

За номером 0 800 50 99 66 можна дізнатися інформацію про перелік документів, потрібних для отримання тієї чи іншої послуги, зясувати їхній зміст, а також довідатися телефони центрів зайнятості, адреси та багато іншого.

Водночас через «гарчу лінію» не надається інформація з аспектів виплати допомоги з безробіттю та інші конфіденційні дані конкретної особи. Для цього зареєстрованому безробітному необхідно особисто звернутися до центру зайнятості з документами, що засвідчують особу.

Територіально «гаряча лінія» створена на базі Київського обласного центру зайнятості. Окрім основних питань, у телефонному режимі можна висловити пропозиції щодо поліпшення роботи конкретного центру зайнятості чи служби зайнятості в цілому.

Нагадуємо, що у січні цього року Служба зайнятості запустила в роботу «електронну чергу» для безробітних. За допомогою цього сервісу, який доступний за посиланням: http://www.dcz.gov.ua/EReception/, кожен бажаючий може записатися на первинний прийом до будь-якого центру зайнятості, не виходячи з дому.