25 липня 2017
На головну Що нового? Карта сайту Державна служба зайнятості Робота в Україні
Веб-сайти РегЦЗ
Пошук
по цьому порталу
по мережі сайтів
Розширений пошук




Головна » Прес-центр » Новини

Відеоміст профтехосвіти об'єднав Дніпропетровську та Рівненську області у єдиній меті
 
16.06.2017  |  Рівненський центр професійно-технічної освіти ДСЗ версія для друку
Відеоміст профтехосвіти об'єднав Дніпропетровську та Рівненську області у єдиній меті

15 червня у конференц-залі Рівненського центру професійно-технічної освіти державної служби зайнятості відбулося обговорення актуальних питань з організації навчання дорослих громадян.

У заході взяли участь представники Дніпропетровського та Рівненського  навчально-методичних центрів профтехосвіти (НМЦ ПТО), Рівненський і Дніпропетровський обласні центри зайнятості та їх центри професійно-технічної освіти ДСЗ.

Ініціатором відеомосту став  НМЦ ПТО в Дніпропетровській області. Рівненські колеги підтримали ініціативу. Розмова тривала у мобільному конструктивному форматі. Під час відеозустрічі присутні обговорили актуальні питання взаємодії профтехосвіти та служби зайнятості. На порядку денному – пошук нових форматів співпраці, впровадження кращого досвіду навчання безробітного населення, вирішення проблемних питань.

До онлайн-обговорення приєдналися директор РЦПТО ДСЗ Володимир Псюк, заступник директора Руслана Бодренко, старші майстри виробничого навчання Віктор Красовський і Майя Сульжик, методисти вищої категорії Раїса Ліхачова, Наталія Місюра та Валентина Кузнєцова.

Особливу увагу присутніх було зосереджено на відповідності умов навчання вимогам нормативних документів, відповідності рівня професійної підготовки слухачів у ПТНЗ за направленням центрів зайнятості вимогам сучасного ринку праці, організації навчання на підставі ваучерів, впровадженням вхідного контролю та ряду інших питань.

До учасників відеомосту звернулася директор НМЦ ПТО у Рівненській області Валентина Бондарчук. Вона наголосила на необхідності тісної взаємодії освітян і служби зайнятості в підготовці професійних кадрів для різноманітних галузей.

Заступник директора Рівненського обласного центру зайнятості Тетяна Новорок озвучила основні проблеми в організації професійно-технічної освіти області.

Заступник директора з навчальної роботи Людмила Абрамова назвала особливості та переваги навчання дорослого населення  в Рівненському ЦПТО ДСЗ та запропонувала увазі дніпропетровських колег відеопрезентацію освітніх послуг навчального закладу. 25 - річний досвід життєдіяльності центру дозволяє сьогодні максимально враховувати вимоги роботодавців та можливості безробітних. Сучасна навчальна база, потужне матеріально-технічне забезпечення, висококваліфікований викладацький склад та сучасна методична служба РЦПТО ДСЗ сприяють ефективній підготовці кваліфікованих робітничих кадрів. Тут постійно розробляють, вдосконалюють та впроваджують нові навчальні плани, підвищують кваліфікаційний рівень викладачів, що позитивно впливає на результати роботи.

Старший майстер виробничого навчання РЦПТО ДСЗ Майя Сульжик поділилася досвідом навчального закладу з оцінювання неформального навчання за професією «Кухар». На сьогодні у Рівненському ЦПТО ДСЗ його пройшли 14 кухарів із різних куточків України.

Професійним досвідом та власним баченням подальшої взаємодії із колегами поділилися начальник відділу організації професійного навчання Рівненського ОЦЗ Михайло Лайтер та директор Рівненського професійного ліцею Володимир Пачебула.

Актуальними названі питання «інвентаризації» та «стандартизації» наявних та новостворених робочих місць з метою виявлення реальних потреб ринку праці. Гостро стоїть питання легалізації робочих місць та зацікавлення роботодавців у найманих працівниках відповідної професійної освіти. Важливе місце в навчанні дорослого населення має посісти метод дуальної освіти (участь у підготовці фахівців беруть як навчальний заклад, так і навчальне підприємство).

«Відкритими» питаннями присутні одноголосно визнали перегляд термінів навчання безробітних у бік зменшення та розширення переліку професій у напрямку оцінювання неформального навчання громадян.