19 сiчня 2018
На головну Що нового? Державна служба зайнятості Робота в Україні Відгук про роботу центру зайнятості (анкета)
Веб-сайти РегЦЗ
Пошук
по цьому порталу
по мережі сайтів
Розширений пошук


Головна » Прес-центр » Новини

Служба зайнятості розпочала в новому році виїзні консультування мешканців громад
 
10.01.2018  |  Житомирський МЦЗ версія для друку
Служба зайнятості розпочала в новому році виїзні консультування мешканців громад

Фахівці Житомирського міського центру зайнятості продовжують практику проведення виїзних заходів на території об’єднаних територіальних громад, що утворені на території Житомирського району.

Сьогодні, 10 січня, такий захід відбувся для жителів Оліївської об’єднаної громади. Відвідувачів знайомили зі станом ринку праці, актуальними вакансіями, можливостями служби зайнятості у сприянні працевлаштуванню в галузі будівництва у державі Ізраїль, розповідали про можливості отримання послуг із профорієнтації та профнавчання (в тому числі і дистанційного через відкриті інтернет-ресурси) тощо.

Відповідно до затвердженого графіка консультування мешканців громад у 1 кварталі 2018 року відбуватиметься з 900 до 1200 години:

-     щочетверга у Тетерівській об’єднаній територіальній громаді (село Корчак);

-     кожного третього понеділка поточного місяця у Станишівській об’єднаній територіальній громаді;

-     кожної другої середи поточного місяця в Оліївській об’єднаній територіальній громаді;

-     кожного третього вівторка поточного місяця у Глибочицькій об’єднаній територіальній громаді.

Служба зайнятості запрошує всіх, хто потребує послуг фахівців у сфері зайнятості, до індивідуальних зустрічей на території, що максимально наближена до місця проживання.

 

Довідково. Упродовж 2017 року на території об’єднаних територіальних громад Житомирського району міський центр зайнятості провів 30 виїзних акцій з метою консультування населення, два профінформаційні семінари для керівників закладів освіти та міжгалузевий семінар для роботодавців. Участь у заходах взяли загалом близько 300 мешканців громад.