14.02.2020 | 10:13

З нагоди Дня всіх закоханих ми підібрали кілька життєвих історій черкащан, які мають успішний сімейний бізнес.

Зі свого боку служба зайнятості підтримала своїх клієнтів на старті їх кар’єри, допомогла втілити ідеї в життя.

Наші #історія_успіху сьогодні про родини, які вірять в перемогу, які вміють працювати на результат, у яких підтримка – це не просто слово, а щоденна дія.

#історія1 Звенигородщина. Історія успіху родини Глущенків розпочалася в 1997 році, коли пані Олена зареєструвалася приватним підприємцем і почала торгівлю косметичними засобами в невеликому приміщенні. Уже в 2006 році підприємницьку діяльність розпочав і її чоловік Павло. На той час подружжя стало власниками двох великих магазинів побутової хімії та косметичних засобів «Велес». З перших днів свого підприємництва родина співпрацює із Звенигородською районною філією Черкаського обласного центру зайнятості. Безробітні проходять стажування безпосередньо на робочому місці, а опісля успішного «екзамену» залишаються працювати. Роботодавець же отримує компенсацію єдиного внеску за працевлаштованих безробітних. На сьогодні Олена та Павло забезпечили роботою 7 осіб.

Після закінчення навчання до сімейного бізнесу планує долучитися син подружжя Ігор.

«Рецепт успіху» від родини Глущенків: «Командна робота, комунікабельність, уважність до потреб клієнтів, ввічливість, взаємодопомога та підтримка один одного – це ті невід’ємні елементи, які допомагають бути щасливою родиною та успішними підприємцями».

#історія2 Уманщина. Родина Крочак своїм прикладом доводить: сімейний бізнес у наш час є рентабельним. Старт на шляху підприємництва зробила в 2016 році Інна Крочак. Після звільнення з попереднього місця роботи жінка перебувала на обліку в Уманській районній філії Черкаського обласного центру зайнятості. Пані Інна вирішили відкрити власну справу, а для цього пройшла відповідне навчання, отримала одноразово допомогу по безробіттю і вже невдовзі відкрила власне кафе. Сьогодні вести бізнес пані Інні допомагає її чоловік, а родина вже має перші успіхи – база відвідувачів закладу харчування розширюється, а отже, створюються нові робочі місця. Протягом трьох останніх років родина забезпечила роботою двох колишніх безробітних та отримала матеріальну компенсацію.

«Рецепт успіху» від родини Крочак: «Для ведення сімейної справи одного лише бажання замало. Сімейний бізнес краще розпочинати із власного хобі, це дозволить виконувати роботу із задоволенням та ще й отримувати за своє хобі прибуток. Але найголовніше – заручитися підтримкою найрідніших, які зможуть порадити та підтримати».

#історія3 Маньківщина. Історія Наталії Карпенко розпочалася ще в 2005 році із звільнення її з попереднього місця роботи та звернення до Маньківської районної філії Черкаського обласного центру зайнятості. Жінка розуміла, що коли зачиняються одні двері – відчиняються інші, головне вчасно це побачити і скористатися шансом. Після спілкування з фахівцями служби Наталія вперше в житті почала розмірковувати про власний бізнес, про послуги, які вона може запропонувати та про свої конкурентні переваги на ринку праці. Тому, зваживши всі «за» і «проти», Наталія написала бізнес-план, успішно його захистила, отримала фінансову підтримку від служби зайнятості  та впевнено вступила до когорти місцевих підприємців. Пані Наталія завжди цікавилася квітами і з особливим задоволенням їх вирощувала, тому, зрозуміло, яку сферу діяльності вона обрала.

 Спочатку бізнес-леді орендувала магазин, у якому продавала букети, композиції та кімнатні рослини. Уже згодом, маючи власну базу клієнтів, постійних покупців, молода підприємниця замислилась над розширенням власного бізнесу. Заручившись підтримкою чоловіка Івана, родина побудувала власний магазин. До сімейної справи долучився і син подружжя Олександр. Наразі Наталія співпрацює зі службою зайнятості, створює робочі місця, на які працевлаштовує колишніх безробітних громадян.

«Рецепт успіху» від родини Карпенко: «Кожному молодому підприємцю варто зрозуміти, що власна справа – це гарна альтернатива для того, хто не цурається  важкої праці та не боїться безсонних ночей. Коли ти сам собі роботодавець – відповідно  зростають вимоги до себе як до  працівника. Але головне, щоб улюблена справа приносила задоволення не тільки її власникам, але й клієнтам, споживачам послуг. Тому починайте бізнес з вивчення вашого клієнта. Є величезна кількість літератури на цю тему, але найбільш перевірений спосіб – сформулювати одним реченням ваше бачення того, хто ваш клієнт. А далі – працювати для кожного клієнта».