Молода харківчанка Олеся Колодяжна – одна з тих людей, про яких говорять «вона знає, чого хоче від життя». Дівчина ніколи не стоїть на місті, прагне розвиватись та професійно реалізовуватись. Свій трудовий шлях Олеся почала, ще навчаючись в Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут». Отримуючи диплом економіста, працювала продавцем, лаборантом, кур'єром, табельником.

В майбутньому дівчина планувала реалізувати себе у фінансово-економічній сфері, але різке погіршення стану здоров'я внесло корективи в її професійні плани. Нелегко знайти роботодавця, який візьме на роботу спеціаліста без досвіду роботи, тим більше, якщо кандидату на працевлаштування потрібна додаткова увага в організації його робочого місця у зв’язку зі станом здоров’я.

Через два місяці безуспішних самостійних пошуків роботи Олеся звернулась до Харківського районного центру зайнятості. Фахівці центру зайнятості її уважно вислухали, дізналися про її професійні очікування, оцінили навички та визначили здібності, ознайомилися з рекомендаціями висновків МСЕК та почали сприяти працевлаштуванню дівчини.

В рамках співпраці з центром зайнятості Олеся відвідала семінар з техніки пошуку роботи, опрацьовувала всі можливі джерела інформації про вільні робочі місця, брала участь в міні-ярмарках вакансій, спілкувалася з роботодавцями. Під час однієї з таких зустрічей представник підприємства ТОВ «Торгово-виробниче об'єднання «Східбуд» запропонував Олесі, на умовах попереднього стажування, посаду менеджера з логістики. Дівчина охоче прийняла пропозицію роботодавця, а центр зайнятості виділив кошти на стажування молодого фахівця.

Як стажерка вона добре себе зарекомендувала, опанувала навичками користування сучасними засобами оргтехніки та зв’язку та цілком адаптувалася на новому робочому місці.

Сьогодні робота, яку виконує Олеся, приносить їй задоволення. Дівчина вже володіє діловими якостями та може самостійно приймати управлінські рішення.

 

Автор: Н.В. Смирнова, Заступник директора Харківського районного центру зайнятості Харківської області