оп

Своїми думками про новий досвід у роботі ділиться Оксана Довганик,  директор Кам’янка-Бузької районної філії Львівського ОЦЗ.

«Коли керівникам центрів зайнятості та філій Львівського обласного центру зайнятості запропонували виконувати функції реєстраторів, мимоволі постало питання: а навіщо? Однак, провівши перший експериментальний день на «рецепшині» (таким модним словом інколи називають клієнти робоче місце реєстратора), уповні відчула, що криється за виконанням обов’язків такого спеціаліста.

Передусім, до наступного робочого дня потрібно ретельно підготуватися: ще раз переглянути інформацію про заходи, семінари, ресурси з пошуку роботи, зокрема в режимі онлайн, актуальні та перспективні вакансії, повторити особливості виконання функцій реєстратора, словом, достеменно бути готовим до якісного надання послуг клієнту, котрий шукає роботу. До того ж спеціалістам, що працюють з відвідувачами, потрібно володіти здібностями психолога, застосовувати менеджерський підхід до кожного з них індивідуально, аби розпізнати, з якою метою насправді він чи вона звернулися до центру зайнятості: лишень по допомогу з безробіття чи дійсно за сприянням у працевлаштуванні.

Спілкуючись з жителями району, котрі потрапили на первинний прийом до мене як до реєстратора, отримала задоволення. Адже вдалося підібрати клієнту роботу та домовитися з роботодавцем про працевлаштування. Для прикладу, пані Люба бідкалася, що їй ніяк не щастить у цьому плані: то обіцяють одну платню, а виплачують іншу, а якщо вакансія підходить, то робота тимчасова. Щоби розв’язати проблему, запропонувала її відвідати ярмарок вакансій. Інший відвідувач – пан Василь – мав значну перерву в страховому стажі, адже багато літ їздив на заробітки за кордон. Оскільки в нього чималий досвід роботи в будівельній галузі, то охоче погодився взяти направлення у відділ освіти на посаду завідувача господарства. У телефонній розмові з роботодавцем довідалася, що «мій підопічний» уже пройшов співбесіду та очікує на наказ про працевлаштування. Не знаю: чи день був такий фартовий, чи подіяв надпис «директор» на моєму ідентифікаторі, однак відвідувачі зверталися справді по допомогу в пошуку роботи, а не трішки «постояти на обліку».

Щодо зауваг і пропозицій, то, на мій погляд, багато часу займає внесення даних у систему ЄІАС.NET, додаток №1, на жаль, заповнюється вручну, а легше б було його надрукувати. І ще – потрібно удосконалити процедуру внесення до системи інформації про працевлаштування, тобто не вимагати від особи повернення корінця направлення на роботу, а налагодити автоматизований обмін з ДПА інформацією про факт прийому  із зазначенням дати працевлаштування».