Діагностовані стани, що впливають на мислення, почуття та поведінку і порушують здатність особи продуктивно діяти та отримувати задоволення від підтримання стосунків.
Людина має порушення пам'яті
Запам'ятовування щоденної інформації.
-
Дозволити працівникові використовувати магнітофонний запис зустрічей;
-
надання письмових інструкцій щодо виконання робочих завдань;
-
виділяти додатковий час для навчання;
-
надавати перелік робочих завдань у письмовому вигляді.
Виконання проектів і дотримання строків.
-
Дозволяти працівникові користуватися допомогою асистента на робочому місці;
-
дозволяти використовувати ноутбуки, липучки для кращого запам'ятовування інформації;
-
відводити додатковий час для навчання.
Людина має проблеми з плануваням часу і організацією інформації
Зосередження на деталях роботи.
-
Надання письмових інструкцій на робочому місці;
-
періодичні перерви для відпочинку на робочому місці;
-
зведення до мінімуму сторонніх подразників, що відволікають від роботи, шляхом використання звукопоглинаючих панелей, стін у кабінеті, дверей;
-
особистий кабінет або інші робочі зони з меншою кількістю подразників;
-
використання годинників і таймерів з підказками;
-
дозволити використовувати спеціальну гарнітуру для прослуховування музики.
Виконання проектів і дотримання строків.
-
Зробити списки щоденних справ та перевіряти поетапно їхнє дотримання;
-
використання календарів із зазначенням дат зустрічей і термінів виконання роботи;
-
нагадування працівникові про важливість дедлайнів;
-
дозволяти використовувати електронні органайзери;
-
заохочення покрокового виконання великих за обсягом завдань.
Запам'ятовування завдань/послідовності.
-
Дозволити працівникові використовувати магнітофонний запис зустрічей;
-
надання письмових інструкцій щодо робочих обов'язків;
-
відводити працівникові додатковий час на навчання;
-
надавати працівникові перелік робочих завдань у письмовому вигляді.
Людина має труднощі із забезпеченням високої продуктивності
Втомлюваність.
-
Гнучкий графік роботи;
-
можливість працювати вдома;
-
робота, що не є фізично виснажливою;
-
ергономічний дизайн робочого місця.
Робота з емоціями.
-
Наснажувати працівника використовувати стратегії стрес-менеджменту на робочому місці;
-
дозволяти тримати на робочому місці тваринку (домашнього улюбленця);
-
дозволяти робити телефонні дзвінки родичам, лікарю для підтримки на робочому місці;
-
гнучкий графік роботи;
-
впровадження періодичних перерв для відпочинку під час роботи.
Людина має труднощі із забезпеченням постійної відвідуваності
Підтримання життєвих сил протягом робочого дня.
-
Давати працівникам можливість самостійно коригувати робоче навантаження;
-
гнучкий графік роботи;
-
періодичні перерви для відпочинку на робочому місці;
-
забезпечення додатковим часом для ознайомлення працівника з новими обов'язками на робочому місці.
Робота з повною продуктивністю.
-
Забезпечення гнучкого графіку роботи;
-
відводити окремий час для консультацій;
-
можливість працювати вдома у разі необхідності.
Людина має труднощі з пристосуванням до змін на робочому місці
Ефективна робота з керівником.
-
Формування довгострокових і короткострокових цілей у письмовому вигляді;
-
підтримання відкритого робочого спілкування між працівниками та керівником з метою забезпечення ефективної адаптації до робочого місця, нового колективу;
-
забезпечення щотижневих або щомісячних зустрічей між роботодавцем та колегами по роботі з метою підвищити професійну компетентність, обговорити питання виробничого процесу.
Робота у новому середовищі.
-
Інформування усіх працівників про їхні права на оснащення робочого місця необхідним обладнанням;
-
заохочення працівників до неформального спілкування з людиною, яка має інвалідність.
Людина має труднощі у взаємодії з іншими
Ефективна робота з керівником.
-
Створення довгострокових і короткострокових цілей (у письмовому вигляді);
-
підтримання спілкування між керівником і робочим колективом;
-
надання регулярної інформації, що сприятиме обговоренню проблем на робочому місці.
Взаємодія з колегами.
-
Інформування усіх працівників про їхні права на оснащення робочого місця, (обладнання його необхідними пристроями);
-
заохочення всіх працівників розмовляти з людиною, яка має інвалідність, не лише на теми, що пов'язані з роботою, але й на інші (не пов'язані з роботою).
Труднощі з подоланням стресу та емоцій.
-
Забезпечувати позитивне підкріплення на робочому місці (похвали, наснаження працівника);
-
впроваджувати програми консультування та допомоги працівникам на робочому місці;
-
дозволяти робити телефонні дзвінки лікарям, родичам для підтримки у робочий час;
-
проводити спеціальні тренінги сенситивності (чутливості) для співробітників.