Обмеження як інтелекту, так і адаптивних навичок.
Людина має обмежені когнітивні здібності.
Читання.
-
Забезпечення фотографіями, символами та діаграмами;
-
прочитайте письмову інформацію, що надається співробітником;
-
використовуйте Reading Pen для окремих слів;
-
інформація може надаватися у письмовій формі у разі потреби.
Писання.
-
Забезпечення допоміжними текстовими шаблонами для відповідей;
-
дозволити усну відповідь замість письмової;
-
використовуйте перевірку правопису на комп'ютері;
-
використовуйте трудового інструктора, або помічника на робочому місці для написання необхідної відповіді;
-
забезпечення вільного місця на бланках, що вимагатимуть письмової відповіді.
Пам'ять.
-
Використання диктофону для запису усних інструкцій;
-
завдання ,які потрібно виконати, надавати у вигляді списку.
Виконання розрахунків.
-
Використання калькуляторів із великим дисплеєм;
-
використання лічильника;
-
стаканчики із надписом "заповнити посюди".
Організація.
-
Предмети або ресурси із кольоровими кодами ;
-
забезпечення А-B-C діаграм;
-
забезпечення 1-2-3 діаграмам;
-
розділіть великі завдання на кілька невеликих завдань;
-
уникайте реорганізації робочого простору;
-
використовуйте символи замість слів;
-
використовуйте друковані етикетки, а не рукописні.
Планування часу.
-
Забезпечення словесними підказками (нагадуваннями);
-
забезпечення письмовими або символічними нагадуваннями;
-
використовуйте звуковий сигнал для нагадування;
-
упорядкуйте матеріали у порядку використання;
-
використовуйте список завдань, де вони (завдання) пронумеровані цифрими або символами;
-
уникайте ізольованих робочих станцій;
-
забезпечте місце для роботи тренера;
-
організуйте додаткову професійну підготовку або перепідготовку по мірі необхідності.
Людина має обмежені соціальні здібності.
Потреба в емоційній підтримці.
-
Надання позитивного зворотного зв'язку;
-
використання візуальних діаграм продуктивності;
-
надання матеріальної винагороди;
-
звернення до співробітників як до наставників;
-
використання соціально-побутових програм обслуговування EAP;
-
забезпечення роботи тренера.
Труднощі у взаємодії з колегами.
-
Використання рольових ігор , щоб продемонструвати відповідну поведінку на робочому місці;
-
використання навчальних відеофільмів, що демонструють відповідну поведінку на робочому місці;
-
моделювання відповідних соціальних навичкок;
-
час перебування на роботі;
-
до кого звернутися по допомогу;
-
коли залишити робоче місце.
Ефективна робота з керівниками.
-
Спілкування один-на-один із співробітником;
-
вирішення проблем по мірі їх виникнення;
-
навчання супервізорів правил етикету;
-
добре обізнаний джоб-коучер на робочому місці.
Людина має обмеження загальної моторики.
Доступ до робочої зони.
-
Забезпечення зручного доступу до інших робочих місць для працівника з інвалідністю;
-
переобладнання робочого місця ергономічними стільцями, відповідною клавіатрурою, мишкою, підставкою для ніг;
-
використання за необхідністю доступних робочих станцій як альтернатив для зміни сидячого положення.
Пересування, перенесення, або піднімання матеріалів або людей.
-
Забезпечення підйомними стільцями, підйомами, ліфтами;
-
забезпечення повітряних підйомників, робочої платформи.
Утримання рівноваги.
-
Використання допоміжних засобів, таких як ціпок, ходаки із сидінням, інвалідних візків;
-
розміщення офісного обладнаняння (принтери, факс), поблизу робочих місць.
Їзда на автомобілі або керування автомобілем.
-
Використання рукояток для керування;
-
використання транспортних подушок;
-
використання антивібраційних сидінь;
-
використання антивібраційних обгорток;
-
використання автоматичних затискачів;
-
використання педальних подовжувачів;
-
використання ременів безпеки;
-
використання обертових сидіть;
-
забезпечення підіймальними пристроями і носіями для допоміжного обладнання.
Підіймання.
-
Забезпечення повітряних підйомників;
-
забезпечення робочої платформи.
Сидіння протягом тривалого часу.
-
Робочі місця із регульованою висотою;
-
прямі та під нахилом табуретки;
-
прямі інвалідні крісла.
Стояння протягом тривалого часу.
-
Використання регульованих робочих місць;
-
модифікації із висотою столу;
-
використання ергономічих крісел;
-
впровадження ергономічних принципів і використання ергономічного обладнання, такого як збільшувач монітору, допоможна клавіатура, підставки для ніг, підтримка передпліччя, аудіокомплект (навушники і мікфрофон), коректор-підчитувач, альтернативна мишка та клавіатура, засіб для перегортання сторінок, підставки для книжок, освітлення робочої зони.
Ходіння протягом тривалого часу.
-
Спілкування за допомогою e-mail, миттєвих повідомлень, двостороннього радіо та робочих телефонів;
-
забезпечення інвалідними кріслами, скутерами, ходаками та тростинами;
-
використання невеличких карет, машин для гольфу та інших невеликих екіпажей, доступних у відповідних умовах.
Доступ до місця роботи.
-
Збільшення доступності будівлі шляхом її модифікації та обладнання досяжними кімнатами відпочинку, стоянкою, підйомами, підйомними стільцями, ліфтами.
Людина має труднощі із забезпеченням високої продуктивності.
Труднощі у концентрації уваги.
-
Виділити окреме місце чи цілий офіс, аби працівника не відволікали;
-
дозволяти працівникові слухати спокійну розслаблюючу музику;
-
створити таке робоче середовище, щоб працівника не відволікали;
-
розділити великі обсяги завдань на менші;
-
переробити зміст роботи так, щоб вона включала лише найсуттєвіші функції.
Людина має труднощі дрібної моторики.
Їзда на автомобілі або керування автомобілем.
-
Використання керма захвату;
-
використання транспортної подушки;
-
використання анти-вібрації місць;
-
використання антивібраційних обгортань;
-
використання автоматичного зчеплення;
-
використання ручного управління;
-
використання подовжувачів педалей;
-
використання ременів безпеки і подовжувачів ременів безпеки;
-
використання поворотних сидінь і подовжувачів;
-
надання носіїв для мобільних апаратів.